Αρχειοθήκη ιστολογίου

Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2012

ΕΝΑ ΜΙΝΟΡΑΚΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ


Μελώδιες  , στίχοι υπερβολικοί
Ψεύτικοι  ή  απατηλοί
 γλυκά χαράζουν μέσα στο μυαλό
Μια αύρα ερωτική
Και γεννιέσαι παλι από τη αρχή
Δίνεις φτερά στη σκέψη σου
Και φεύγει και πετάει

Κι όμως τι κρίμα
Εσύ ξέρεις
Πως κανένας στίχος δεν γράφτηκε για σένα
Κι ο έρωτας δεν πέρασε απ’ δω
Προσπέρασε κι πάει


Άδεια η καρδιά από  μουσική
Με τι να ταξιδέψει
Τίποτα δεν την παρηγορεί
Τίποτα δεν την θρέφει
Καμιά χαρά  καμιά γιορτή
Στο δρόμο που μονάχος
Πήρες πάλι να διαβείς
Σε άλλους κόσμους να βρεθείς
Φαντάσματα να βλέπεις

Στα μινοράκια τα παλιά
Που  σ΄ακουμπούσε ο πόνος
Με ένα απαλό χάδι στα μαλλιά
Να πνίγει  το αναφυλητό
Που ψάχνει  διεξόδους
Να βγει να τρέξει να σωθεί
Λευκές σελίδες να γεμίσει

Απόψε θα φύγω  θα κρυφτώ
Μέσα στους λογισμούς μου
Θα βρω καινούργιο κόσμο να αγαπώ
Θα φτιάξω νέο σύμπαν
Μέσα  σ’ αυτό θε να χαθώ
Μαζί του να με πάρει
Με νέα ιστορία εγω θα ξαναγεννηθώ
Και θα γεννήσω πάλι

Κι οι μουσικές  θα ρθουν ξανά
Εικόνες να μου κτίσουν
Αισθήματα , πάθη ,φονικά
Τρέλα και αδικία
 του έρωτα και της σκιάς
την σκοτεινή σελήνη
ή της αγάπης τα λευκά φτερά
που πέφτουν απ’ τα αγγελούδια
τα παίρνει ο αέρας τα σκορπά
και χάνονται  το δρόμο

μα ένα φτεράκι θέλω εγώ
να ρθει να μ΄ακουμπήσει
να μου χαιδέψει τα μαλλιά
κι έμπνευση να χαρίσει .

9 σχόλια:

  1. ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΑ ΜΟΝΗ ΜΟΥ ....ΜΠΡΑΒΟ ΜΟΥ .....ΖΗΝΑ ΜΑΡΝΕΖΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ καλή προσπάθεια!! πάμε και για άλλη... μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΣΤΗ ΕΠΟΜΕΝΗ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ !! ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΩ ΧΡΩΜΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΑΣΠΡΗ ΣΕΛΙΔΑ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για σενα αδελφη μου !

    Ευαίσθητη ποιήτρια
    Με την ωραία πένα
    Γράψε και κάτι μαγικό
    Αν θέλεις και για μένα…

    Πες για τα ροδοπέταλα
    Που έριξα χθες το βράδυ
    Για να πατάς επάνω τους
    τη νύχτα στο σκοτάδι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι οι νύχτες μαγικές
    αυτές που ζω μαζί σου
    μέσα από ήχους και μουσικές
    περνάει η φωνή σου
    Είναι τα Σαββατόβραδα
    που θέλει η ψυχή μας
    να βγει και να υποκλιθεί
    στην ΜΑΓΙΚΗ ΠΑΡΕΑ
    που έφτιαξε το μεράκι μας
    να ακούγεται στον ΑΕΡΑ

    για σένα ΜΑΓΕ αδελφέ μου
    και για το ραδιοφωνάκι μας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή